Pretul – scopul final al vanzarii unui cal la o licitatie pentru un proprietar serios este posibilitatea de a avea mai multi cumparatori care concureaza pentru calul sau, care conduce pretul mai degraba in sus decat in vanzarile private unde se incearca sa se negocieze pretul in jos.
Dupa cum am vazut – caii buni nu sunt ieftini si caii ieftini nu sunt buni!
Caii buni sunt susceptibili de a se vinde mai scump la o licitatie decat vor fi vanduti intr-un cadru privat – mai ales daca vanzatorul stie cum sa il prezinte!
Plata – Dupa cum s-a mentionat anterior, companiile care opereaza vanzarile sunt licentiate si sunt legate de cerinte foarte stricte privind modul in care sunt procesate platile. Vanzatorii nu trebuie sa-si faca griji in legatura cu o verificare a compensarii sau frauda pe internet in cadrul unei vanzari.
Timpul – decat sa isi petreaca timpul asteptand eventuali cumparatori, un vanzator de cai, ii poate pregati in acest timp pentru o licitatie, astfel incat acestia sa arate cat mai bine si sa atraga cumparatorii care vin.
Marketing – in cazul in care un vanzator inregistreaza calul devreme pentru licitatie, compania care executa licitatia va prezenta calul dincolo de ceea ce majoritatea vanzatorilor privati pot sau au timp. Prezentam caii pe toate mediile sociale, site-ul nostru, dar si pe alte surse.
Facilitati – La o vanzare cu reputatie, vanzatorul va avea acces pentru a arata calul in mod corespunzator – culoare de mers, ring de prezentare, padocuri individuale.